Party at Bali - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Manon Rijk - WaarBenJij.nu Party at Bali - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Manon Rijk - WaarBenJij.nu

Party at Bali

Blijf op de hoogte en volg Manon

28 Oktober 2013 | Indonesië, Soerabaja

Hoe snel gaat de tijd zeg... alweer op de helft en ik geniet er steeds meer en meer van. Komt misschien omdat ik nu meer reisjes heb staan dan in het begin dus nog veel om naar uit te kijken.

Vandaag even goed bijgeslapen, want dat was nodig na dit weekend.
Gisteren vroeg middag ben ik thuis gekomen van een lang weekend feesten op Bali met Louise. Het was precies het weekend waar ik zin in had en waar ik op had gehoopt. We hebben van donderdagavond tot en met zondagochtend lekker gefeest en aan het zwembad en strand gelegen. We wilden allebei heel graag een relax en feestweekend. Cultuur snuiven zat er verder dus ook niet in, maar dat vonden we allebei niet erg.
Het was echt een geweldig leuk weekend. 3 avonden lekker uiteten en stappen en twee volle dagen niks anders doen dan uitslapen, shoppen en in de zon liggen.

Ook was het een afwisseling voor onze ogen, aangezien in Surabaya weinig mooie mensen rondlopen. Toen we in Bali waren leek het wel een walhalla van mannen. Ook wel eens een leuke afwisseling. ;)

We hebben vrijdag gemeet met twee jongens waarvan we er eentje hebben leren kennen tijdens onze vorige trip naar Yogyakarta. Daar zijn we een avondje mee gaan uiteten en stappen. Die vrijdag was het ook schuimparty bij een hele gave club, dus daar zijn we die avond geweest.
Het was echt zo gezellig met Louise! Lekker gek doen samen en lachen en dansen. We wilden allebei echt nog niet naar huis en daarom hebben we nu alweer een nieuw weekend gepland om naar Bali te gaan. Kijk er nu alweer naar uit. Dit wordt het weekend van 22/23/24 November. Dan ga ik weer met Louise en nog twee leuke dames, Germaine en Lotte.

Helaas moesten we wel naar huis want zometeen mag ik weer een uurtje naar school. En morgen ook. Verder heb ik deze week geen lessen, maar ga ik deze week wel besteden aan het leren voor de komende tentamens (die 11/12/13 november zijn gepland). Deze week wordt dus rustig.

Volgende week maandag komt Richelle waarschijnlijk al naar me toe voor twee dagen Surabaya. Vervolgens moet ik woensdag even gaan tekenen voor een vak op school (dit is letterlijk 5 minuten en daarvoor moest ik thuis blijven) en daarna vertrekken we voor een reisje met z'n tweeën. We zijn er nog niet precies uit waarheen, maar waarschijnlijk Lombok ofzo. Dit gaan we een dezer dagen even boeken. En de planning is om dan zondag thuis te zijn aangezien mijn tentamens die maandag erop beginnen.

Dit was weer even een snelle update.
Komende week wordt niet zo spannend aangezien het veel leren wordt, dus de volgende update zal waarschijnlijk zijn na mijn reisje met Richelle.

Tot dan!
Liefs xxxx

  • 28 Oktober 2013 - 09:55

    Louise:

    Perfect omschreven:)

  • 06 November 2013 - 11:54

    Ans Wouters:

    Hallo,leuk om je verslagen te lezen.Geniet nog maar van je reis,hier beginnen de bladeren al aardig te vallen.
    Fijne tijd daar.Doei Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Mei 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 8414

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 21 Januari 2014

Minor in Surabaya

Landen bezocht: